23 februari 2011

Överdrift

Okej, jag hatar när tjejer pratar om grymt tjejiga och rätt privata grejer, som det där som händer en gång i månaden och så, men..! Jag måste bara berätta hur sjukt det kan vara ibland... "Man vet att man har pms när; Man helt seriöst stänger in sig på sitt rum och börjar storböla när ens syster har visat ens väldigt stökiga rum för sina nya kompisar medan man var i duschen". Hahah herregud, det där hände mig igår. Sjukt patetiskt det känns såhär i efterhand...

I eftermiddag ska jag och Emma åka in till Uppsala och se "Burlesque" (jo, jag fick googla det, ingen aning om hur det stavas eller uttalas, skulle gissa på att man säger "burrläsk"? Skumt ord!), det ska hur som helst bli riktigt mysigt! Imorgon ska jag åka in till huvudstaden för att agera hårmodell och efter det blir det en catch up-fika med mina 08-kusiner, fint som vitt vin!

Förresten saknar jag hösten och allt den förde med sig!

"Man oh man, you're my best friend, I'll scream it to the nothingness.
There ain't nothing that I need.
Well, hot and heavy, pumpkin pie, chocolate cake and Jesus Chris.
Ain't nothing please me more than you"

Inga kommentarer: