3 maj 2011

Vi pratar om vart vi ska just inatt men jag antar att vi menar hela livet.

Ph: Me by Denise W, Lanzarote april 2011

Det kändes ändå rätt okej att måndag morgon efter en veckas semester började med varma omfamningar från barn i 6-10 års åldern. Idag har vi grillat korv och spelat kort hela dagen på fritids och jag kan inte säga annat än att jag stormtrivs på jobbet, det är hur mysigt som helst! Nu ska jag dessutom börja ha idrott och bild med mina tvåor också så jag ska läsa in mig på ämnesmålen och planera lektioner efter alla papper som finns. Kul med lite praktiska ämnen! Annars slipar jag på bilderna från resan, försöker komma i form till både Vårruset (Sthlm) och Blodomloppet (Uppsala), svär över appar till mobilen och packar långsamt, långsamt upp resväskan. Vad gör ni? (som om jag låg på bloggtoppen och skulle få över 300 kommentarer från hängivna fans)

PIS AOT.

Inga kommentarer: