22 maj 2011

Klagosång (growlande).

MEN VARFÖR I ALL SIN DAR kan man bara betala för Spotify Unlimited eller Premium med antingen am ex-kort, visa-kort eller mastercard?! Det är så IN I BÖVELEN FÖRTÄÄSKIGT! What about us normal people with Handelsbankens Frikort? Är det meningen att min pappa ska behöva signa upp sig och betala varje månad med sitt mastercard, och att jag ska överföra den där fåniga femtiolappen/hundringen till hans konto varje månad? Okej, det går ju att fixa så det sköter sig självt men jag tycker allt att det borde gå på något annat sätt. Om man inte känner någon med visa, mastercard eller am ex då? Vill de inte att folk enkelt ska kunna betala för sig? Nej, nu är jag fan pissed. Hålla på å böka till det på det där viset... Morrrrr.

Sen är det nåt lustigt original som har kopierat både min profilbild (för ett år sedan), mina intressen, favoritband osv och har skapat en (jj)profil här på blogger. Kolla bara -> :O
Eeh, varför? Okej om man låtsas vara en superkändis på skoj men jag har nog bara varit med i ett hörn på ett nyhetsklipp från TV4 i några sekunder för flera år sedan så gaaanska antagligen är det inte därför.. Förresten behöver jag inte alls hitta nåt sätt att tjäna pengar på och vem fan är Henrik? Och vad an detta löjliga namn? Ser jag ut som en amerikansk stad eller som någon i en såpa från åttio- och nittiotalet?
Jaja, vet inte om jag ska bli stött eller hedrad. Synd att du inte gjorde en blogg till profilen bara, din copycat, det hade varit kul att se hur mitt andra jag hade skrivit där... (fotona hade du väl kopierat de också..)

Med en bitter smak i munnen säger jag tack och godnatt.

Update
: Min syster påminde mig om att man kan köpa spotify premium osv på 7-Eleven också men det hjälper ju inte en småstadsunge som mig som bor 11 mil från närmaste 7-11... Jo, en grej till, copycaten läser uppenbarligen min blogg eftersom hon/han, tagen på sängen, ändrade/raderade en stor del av profilen. "Tack"? What ever.

2 kommentarer:

Anonym sa...

går även att köpa på Pressbyrån!

jennifer. sa...

DET är ju väldigt sant! Åh, hur bra som helst, bara 4 mil bort..! :)
Tack hemlisdu!