16 augusti 2007

It's a war for peace.


Jesus, vad tiden går!
Om dagarna iallafall, man hinner inte mer än blinka så är det kväller.
Det som är jobbigt med Uppsala är att om jag slutar vid två eller halv tre eller så,
så måste jag ändå vänta tills bussen som går 16.10,
eftersom man inte hinner med 14.00bussen.
Och ÄLSKLING,
idag är det våran dag. Vad händer?
Jag vill bara vara med dig heeela dagarna!
Saknar dig mest! <3<3<3

Jag har sagt det förut, och jag är ledsen för att jag nöter på det ännu en gång,
men det är så ruttet att alla skuttar iväg hit och dit.
Jag befinner mig i Uppsala /på hemmaplan.
Huldis konstant i Uppsala, men Natalie i Täby/Norrtälje.
Fy farskon! :(
Lilla söta Josefin i Norrtälje / hemma,
så henne kan man åtminstone träffa då och då.
Bea är för det mesta på väg till eller från staden,
så är man inte en trogen 639:are blir det svårt.
Och Anton.. Timrå liksom? Åååh. :(
Hoppas du har det bäst där uppe polarn!
Bajskompisar man har. <3

Ljug, Ljug och kyss mig hårt en sista gång.

Inga röda ögon, låt oss ta oss för vad vi var

Världens bästa jävla flirt och sommarens sista smak.

Esteterna är helt galna, men vad skulle man förvänta sig?



Förlåt mig för att inlägget blev rätt kort,
men det är skit man får ta ibland när man sätter sig framför en skärm.
Och så vill jag bara tilläga att David & the citizens är toppen via en väns vägnar.
Men jag håller självfallet också med (:


Morsning (:

8 kommentarer:

Anonym sa...

Saknar dig Purki<3
Sitter i skolan nu och har lunch.
Puss


Psst; Johan hälsar arsenik!

Anonym sa...

Lilla Deffe! Guuud va jag saknar dig!!! Men det är sant som du skriver, jag är antingen på väh till eller hem från skolan, skulle lika gärna kunna ha lektionerna på bussen :P Men jag har typ 'slövecka' var tionde vecka, och nägon gång kanske det passar in att du ev har lov... Jag måste träffa dig och sara, jag bara måste! plus att jag har paket till er... Och ett bildspel till dig. Hört nåt från Simon??? Aja nu har jag precis kommit hem, så jag ska ta det lugnt ett tag. Många tusen kramar, Bea <3<3<3<3

Anonym sa...

SuperSkitBraiga-dagarna! Var har dom tagit vägen?
Vi MÅSTE träffas snart. I Helgen? Snacka skit, sitta tysta i en timme, titta på onödiga tv-program, äta godis och allt annat!
Älskar dig Purki.

Halte Penning sa...

Om du tycker dina esteter är galna, åk INTE till Södra Latin.

Sara Louise. sa...

Älskar dig sötnöt <3 Saknar dig som fan, även fast jag träffar dig rätt ofta. Vi måste vara bara du och jag någon dag. PÖSS<3

jennifer. sa...

J: Saknar dig också grymt mycket Kurkisen! <3
Ses troligt och förhoppningsvis i helgen! :D:D:D
Jag vill bara snuffsa mig in i ditt krull! (:
(hahaha, låter otroligt fel, men WHAT-EVÖÖÖ!)
Älskarey <3<3<3

B: Jag saknar dig också fnitterboll! Men vi får se till att träffas någon gång ju, helt enkelt! (:
Och du får sluta ge presenter hela tiden, jag ligger i minus nu till dig.
Dessutom är det inte särskilt snällt av dig att göra bildspel och ge till mig, eftersom du vet vilka starka känslor det framkallas hos mig då. Hehe, men tack ska du ha, sötis! <3<3<3
Förretsen, angående S. Vi skriver and that's it.

H: Du ska då alltid vara värst. <3

S: I knoow, darling!
Det blir liksom bara korta "Hejsan-Svejvsan" i all storstadsjäkt.
Ta oss i skinnet! :)
Saknar dig faktiskt Huldis <3<3<3

Anonym sa...

Jag kan inte rå för att jag är så snäll (visst det kanske låter själviskt :P) att jag tänker på er även när jag är borta. Jag har ju fått saker av dig när du var i turkland, så om någon ska känna skuld så är det jag! OCH!, jag gådtar inte ett nekande angående bildspelet. Jag kan göra en deal; bildspel + en rulle hushållspapper=gratis. frågan är bara när vi får tid att ses, öga mot öga. Men har du tråkigt när du väntar på bussen någon dag, kan du alltid ringa mig... många kramar <3<3<3 Bea

Anonym sa...

KAAAA - KAAAAAAH!!!!!!