5 augusti 2007

Tänk alla baciller som simmar in i musen!


Jahapp. How to inleda ett blogginlägg?

Jag kunde helt enkelt inte hålla mig borta från bloggandet,
även om jag inte gapar så värst mycket. Men ord är ju trots allt ord.

Det har hänt en sjujädrans massa saker.
Jag har varit in town och på och skrikit 'Ut med packet!' åt en typ som slängde in ett ölglas från norra läktaren, jag har också vält ölglas på fötterna. Kan ni känna välbehaget? mmm.
Jag träffade också min kusin som lyckats klättra sig upp till en ålder av 18 år utan att ha träffat mig på tre år. Det är imponerande, vill jag säga. Han, däremot, var en helt okej grabb. Stackarn.
Kusin Linn och jag stog självklart och spottade på tuben som en gammal hederlig tradition. There's something about it on a sunny saturday (:
Och för att inte lämna någon kusin utanför så tittade jag och kusin Sara (Linns syster) på Linas kvällsbok. Tja, du vet själv hur den är.
Sen blev det landet där jag tyvärr inte ens tog ett dopp i det blå, utan glömde badkläderna hemma
men var lika glad för det. Tills jag lade handen i aborretarmar. Cosy!
Men jag träffade åtminstonde några trevliga personer. Mer eller mindre iallafall och det duger gott.
Idag har jag däremot tagit flera dopp i det blå med Natalie och Huldis.
Vi tog en båt (natalies föräldrars för att vara mer specifik) och så dundrade vi över vågorna och tvärnitade vid en stenkant. Berg heter det kanske också.
Och vi badade och åt korv, sms:ade med krull och blondiner, hängde i en lina efter båten, satt med kikare och spanade sommargäster och andra små roliga saker (:
.

mojs.



6 kommentarer:

Sara Louise. sa...

Hehe. Du var bara för söt när din tå fick cp-ryck..Kram,..<3<3

jennifer. sa...

haha, den däremot var inte särskilt söt.. (; <3

Anonym sa...

Jag har saknat dig sjukt mycket, och jag hoppas att ni hade det sjujäklans jävla underbart här hemma! Önskar djupt att jag hade varit med... Men än är ju inte sommaren över, så jag hoppas på att få åka båt jag med:)

Lots of Love / Kruki.

Anonym sa...

hej tjejen. Lyckades orientera mig in på din fina blogg. Efter att ha läst allt som du har gjort vet jag hur kul du har haft det medans jag var borta. Önskar att jag kunde ha varit med. jag har inte träffat kompisarna på hela lovet och nästa måndag börjar plugget :( Det är så fult upp att jag går in i väggen och har inte nes tid med ledarutbildningen, eller inte alla dagar i alla fall. men hoppas att vi träffas, annars tänker jag bombadera dig med telefonsamtal och sms! Kramar Bea

Anonym sa...

Hej! Hoppas du har det bra i skolan, det har jag! Saknar dig och dina roliga spratt. Kramar Bea

Anonym sa...

Den bilden där du står bland all klöver är så söt! :)