25 december 2010

Here we are as in olden days, happy golden days of yore.



24 - 25 dec 2010.
Jul för mig är att få umgås med sina nära och kära, stanna upp och vara tacksam över alla och allt man har omkring sig. Alla klappar är till för att visa sin uppskattning, och allt julgodis är ju bara ett megaplus! Denna jul har varit superfin, jag har verkligen trivts i allas sällskap under dessa dagar. Visst finns det alltid något eller någon man saknar, men det har varit så bra det har kunnat vara. Nu väntar mellandagarna med jobb, bio, shopping, fotografering, begravning, kryssning och motionerande.
Nej, nu ska jag slå huvudet i kudden och hoppas att jag inte drömmer mardrömmar för tredje natten i rad.. (Natt 1: Jag blir jagad av orcher, dvärgar och megastora svarta vargar på en äng. Kan inte gömma mig någonstans och benen går i slowmotion, fan vad hjärtat slår. Natt 2: Jag måste hålla koll på alla mina elever i en mörk stad där en våldtäcksman/mördare går lös, är hundra på att han står och kikar på oss och väntar på rätt tillfälle. Självklart tappar vi bort en elev, panik.) Någon som är grym på drömtydning eller vet nån bra sida? Skriv!

God natt & god fortsättning då!

Inga kommentarer: