6 april 2009

Lalala.


Denna vecka är det temavecka i skolan. Jag jobbar på affischer till våran utställning som kommer att äga rum i juni. Solen har skinit fantastiskt mycket och det gör mig pigg och trevlig. Jag bär ljusa klänningar med mönster, spelar tetris på mobilen och lånar skolans Nikon d50 för en kväll (väskan på bilden hör till den). Snart, riktigt snart är det dags för mig att skaffa mig en egen systemkamera. Däremot vill jag ha lite ny musik, sen är allt bra. Förrutom klimatet, tredje världen och hårstrån i maten. Så, sitter du på några fina toner så dela med dig för sjutton! Ha det ofärskämt bra i vårvädret.

5 kommentarer:

Bea sa...

jadu, antligen genom överförning till mitt konto, eller att pengarna skickas i ett kuvert genom posten :) och för att garantera att jag har verkligen har gjort Illustrationen så tänkte jag att jag skickar en bild på t.ex datorskärmen då jag har bilden uppe i programmet, alltså innan du betalar. Sen så skickar jag den riktigta bilden då jag fått pengarna :)

j sa...

hoppas att du har en trevlig tisdag rara du!

Bea sa...

haha inte jag heller, brukar be en förälder om det är så att jag behöver överföra något ;) jag har tänkt att jag ska ta 100 kr i betalt per Illustration :) Det är ett bra pris eftersom det tar ca 3 timmar att göra en. :)

Emilia sa...

Åh, du är så söt syster! <3

Josefin sa...

Purkisnutt, <3