25 oktober 2008

διακοπές (vacation in Greek)



Bilder från juni 08, eget arkiv. Uddhamn, Herräng.



Om man stannar till och andas in djupt hör man suset av luft som sugs in i kroppen för att fylla upp lungorna och hjälpa hjärtat att pumpa lite extra för hösten. Ändå sätter jag mig på ett flygplan ikväll för att möta sydligare bredder i en vecka. Jag ska stanna upp och andas in ljumma medelhavsvindar istället och betrakta de dammiga gränderna i en grekisk småstad.

Ha ett superfint höstlov!
ADIOS AMIGOS! <3

7 kommentarer:

Bea sa...

Ha så grymt kul och trevligt i grekland. Hälsa landet från mig. <3

Anonym sa...

åh gud vad underbart! Sol är någonting jag verkligen behöver . ha det så underbart puss!<3

Anonym sa...

Alltså.
Det här är faktiskt lite fuskigt.
Men du får ha de så bra! (:

Anonym sa...

Hej!
Du har blivit utmanad i min blogg!

www.glife.se/SaraGyllensten

Anonym sa...

Bajskorv.
Vi får ses och berätta om loven snarast! Jag har gjort massa saker och du med! Det kräver fika! <3

Anonym sa...

Svar: Jag vet, det är så svårt att förklara allting, men om du har lust att höra vad jag har att säga eller bara prata lite på msn får du gärna lägga till mig; Flickanidenvitahatten_@hotmail.com
<3

Anonym sa...

jag skrev ett inlägg för ett tag sedan om min älskade farmor som inte lever längre.. förstår vad du känner. kram.