16 juni 2011

Shuffle and repeat

Taggar lite extra inför mitt hemskt efterlängtade Peace and Love som jag får ta under mina fötter om ynka 8 dagar! Som vanligt bjussas det på en massa bra artister med en massa bra låtar, här har ni några av de jag kommer vässa armbågarna lite extra för att få se. Njut.


30 fukkin seconds to mars, här i Sverige, mäktigt. Självklart!



Jag får en mindre hjärtattack när jag tänker mig hela publiken dansa till Deadmau5's lysande jätteöron, omg.


Min gud Lykke Li, samt the great Kings of Leon, kommer. Här har vi båda i en skön smäll.


Håkans konsert på P&L 2009 var så sjukt bra så den fick mig att konvertera till Håkanismen. Denna tredje konsert jag kommer se med honom tror jag kommer bli minst lika bra, han är grym live!


Makinen är ju maskinen liksom, hjeerta.


Festligt att få skaka sina femtionånting till detta!


Nu, äntligen, efter 3 år får jag se dessa lyckopiller, kommer jag hoppa satan och få bananögon så det skriker om det eller?


No doubt it's gonna be crowded in front of lovely Maggio.


Jag tror aldrig mitt hjärta kommer sluta klappa för Annika Norlin och allt hon gör.


Timbuktuuuuuu juuuu.

Sen finns det ju en hel del andra som är värda att se, tex Dylan, Strokes, M.I.A, Journey, Mando Diao, The Sounds mfl, mfl. Oh sweet jesus, vad jag längtar!

Inga kommentarer: