11 februari 2009

Och det hjärta som skulle bli ditt på nåt vis,det fryser nu sakta till is.


(jag ser lite vintirig ut på bilden, förhoppningsvis är det bara då.)
Jag sportar, pluggar, reser, skriver och sover. Ändå känns det som något fattas.
Mina klasskompisar satt och spelade gitarr när jag kom till skolan idag, hur fint som helst,
det strödde lite glitter över min ganska melankoliska förmiddag.
Finast var det såklart när Sebastian spelade Winnerbäck på mitt direktiv. Åh.
Nu ska jag träffa min syster på stan och leta praktikplats åt henne. Guldtid med guldmänniska.
Ha det bra ute i snöyran!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ha det bra i snöyran själv!! <3<3<3

Anonym sa...

åååhh äntligen ett blogginlägg! vad
fin headern blev .
puss! <3

Josefin sa...

Allt blev finfint du! :) Är det bara jag som tycker att vi borde ses snart? :O <3<3<3

Anonym sa...

Caroline: Hihi, tack! <3
Josefinfin: Tackar! Åh nej, jag tänkte på det så sent som på bussen hemåt! Alla hjärtans fina dag? <3<3<3

Josefin sa...

Joo, Natalie sms:ade om att ses då. Jag kan troligen. Fast jag vill inte se melodifestivalen! ;) <3

Anonym sa...

Melodifestivalen som är så kult! Och Lasse Lindh är ju faktiskt med, då borde vi kunna förhandla om detta? ;O <3<3

Anonym sa...

here i am (:
nice to be here and see those photos, its really cool

Anonym sa...

Thank you! :)
Hopefully I will find a way to leave comments on your blog too, because it would be really fun!
Take care!

Josefin sa...

Nej jag tänker inte se på melodifestivalen. Då ruttnar jag heller med min dator.

<3

Bea sa...

Tänkte yttra mig lite jag med. Det var så länge sedan sist. Allt jag gör är ju att åka buss fram och tillbaka så det känns som en evighet sedan sist vi sågs eller överhuvudtaget hade kontakt med varandra. Hoppas allt är bra och att du lever och ja.., mår bra helt enkelt. Kram